ShadesOfJae
Legacy Member
Hey,
Deze site staat sinds zaterdag online, en is nog verre van af, sommige links werken nog niet (1 denk ik), maar hier wordt uiteraard nog aan gewerkt.
Op dit moment is de site nog vrij leeg, maar dat zal allemaal wel vlotten eens we wat verder zijn !
Ik zou graag wat kritiek horen (zowel positief als negatief), met een uitleg erbij als het kan !
Dan rest mij nog één ding, de link : http://www.ultras-belgium.be
Mvg,
Luger
Deze site staat sinds zaterdag online, en is nog verre van af, sommige links werken nog niet (1 denk ik), maar hier wordt uiteraard nog aan gewerkt.
Op dit moment is de site nog vrij leeg, maar dat zal allemaal wel vlotten eens we wat verder zijn !
Ik zou graag wat kritiek horen (zowel positief als negatief), met een uitleg erbij als het kan !
Dan rest mij nog één ding, de link : http://www.ultras-belgium.be
Mvg,
Luger
