GIzzMO_M4t
Legacy Member
Mss even een klein woordje uitleg:
we moeten voor ons eindwerk een website opzetten met asp. je kon kiezen uit volgende categorieen:
wij kozen voor een online magazine.
zet hier (of op de website) wat je er van vindt en wat je vindt dat er verbeterd kan worden aan onze website
link:http://www.xray-magazine.be/
grtz & thx
Gizzie
we moeten voor ons eindwerk een website opzetten met asp. je kon kiezen uit volgende categorieen:
- Webradio
- Online magazine
- vertaalwebsite
wij kozen voor een online magazine.
zet hier (of op de website) wat je er van vindt en wat je vindt dat er verbeterd kan worden aan onze website
link:http://www.xray-magazine.be/
grtz & thx
Gizzie

