Joeri
Legacy Member
Mr. Humphries zei:Heu, niet dat het er veel aan doet, maar ik heb in totaal toch wel 6 punten hoornl van tibo en van Floyd
. Ik ben al blij dat ik punten heb gekregen, met eigenlijk een slechte foto, man de ruis alleen al (maar dit zag ik pas op de computer, dat ik blijkbaar per ongeluk de hele tijd op iso 1600 aan het trekken was. dat iso knopje toch he, waarom moet dat juist hetzelfde zijn om de foto in te zoomen...). Proficiat aan de winaar!
oei, moet idd een tikfoutje geweest zijn, zal dadelijk aanpassen, mijn excuses
nl van tibo en van Floyd 