Joeri
Legacy Member
Voila, de vorige battle is afgelopen, tijd voor een nieuwe.
Het thema deze keer is nostalgie & melancholie. Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan invullen wat hij/zij hieronder verstaat.
Werkwijze net als vorige keer: inzendingen uploaden en naar mij pm'en, of moest je niet over uploadruimte beschikken in pm mijn e-mail vragen en je inzending doormailen.
Deadline: Woensdag 6 augustus 23u59m59s
Ook blijf ik graag suggesties voor nieuwe thema's in m'n inbox zien vallen.
Good luck and have fun!
Het thema deze keer is nostalgie & melancholie. Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan invullen wat hij/zij hieronder verstaat.
Werkwijze net als vorige keer: inzendingen uploaden en naar mij pm'en, of moest je niet over uploadruimte beschikken in pm mijn e-mail vragen en je inzending doormailen.
Deadline: Woensdag 6 augustus 23u59m59s
Ook blijf ik graag suggesties voor nieuwe thema's in m'n inbox zien vallen.
Good luck and have fun!
Wist niet eens dat het hier al bezig was, de nostalgie.
)
ad:

