AnewSpider
Legacy Member
Zal ook maar een een photofolio threadje aanmaken...
Ieps, ik ben Anthony en 19 jaar oud. Ik woon in St-Andries (Brugge), maar meestal zit ik dus op kot in Gent.
Momenteel volg ik nog Japanologie, maar ga meedoen met de toelatingsproef voor Beelden Vromgeving aan St-Lucas (dus duimen!).
Ooit heb ik in een wilde bui mijzelf een Nikon D80 aangeschaft samen met de kitlens 17-70mm en een 50mm 1.8 prime lens.
Die kitlens gebruik zeer zelden, om zelfs te zeggen nooit, want die 50mm is mijn dada!
Dus alle foto's zullen wle met de 50mm genomen zijn. Ik ben ook wel fan van nabewerking en durf daar soms wel ik overdrijven, dat weet ik van mezelf en kan dan ook begrijpen dat niet iedereen deze weet te appreciëren.
Hopelijk kan ik van jullie ook opbouwende kritiek krijgen! (Nuja van nabewerking weet ik dus al).
hier zijn ze:
1.
2.
3.
4.
5.
Ieps, ik ben Anthony en 19 jaar oud. Ik woon in St-Andries (Brugge), maar meestal zit ik dus op kot in Gent.
Momenteel volg ik nog Japanologie, maar ga meedoen met de toelatingsproef voor Beelden Vromgeving aan St-Lucas (dus duimen!).
Ooit heb ik in een wilde bui mijzelf een Nikon D80 aangeschaft samen met de kitlens 17-70mm en een 50mm 1.8 prime lens.
Die kitlens gebruik zeer zelden, om zelfs te zeggen nooit, want die 50mm is mijn dada!
Dus alle foto's zullen wle met de 50mm genomen zijn. Ik ben ook wel fan van nabewerking en durf daar soms wel ik overdrijven, dat weet ik van mezelf en kan dan ook begrijpen dat niet iedereen deze weet te appreciëren.
Hopelijk kan ik van jullie ook opbouwende kritiek krijgen! (Nuja van nabewerking weet ik dus al).
hier zijn ze:
1.
2.
3.
4.
5.

)
