Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Leuk :)


Grappig hoe door dat lipje weg te halen het blik onmiddellijk opvalt,
kleurverandering of iets anders is zelfs niet nodig om de aandacht erop te vestigen

Veel werk aan gehad ook ws :x

Gromme

Legacy Member
Viel best goed mee, ze stonden zo al in die doos, en had de rest erover gesmeten. Toen ik op het idee kwam heb ik ze gewoon eruit moeten halen die er over lagen en dan ze zo moeten draaien tot ze kwamen te staan zoals ze op de foto te zien zijn.

DieselPower

Legacy Member
Flipkikker zei:
Leuk :)


Grappig hoe door dat lipje weg te halen het blik onmiddellijk opvalt,
kleurverandering of iets anders is zelfs niet nodig om de aandacht erop te vestigen

Veel werk aan gehad ook ws :x
Ik denk dat onze ogen net door de lipjes vd andere er naartoe geleid worden.

DieselPower

Legacy Member
Ffs die klinken gelijk een pussy band op die video, geluid op myspace is stukken beter, what happened?

Dakantochnie

Legacy Member
- drums zijn afgevlakt langs onder + klank staat te licht afgesteld
- over de gitaren (als het dat nog zijn...) hebben ze een hoop filters gegooid + volgens mij zit er een synthesizer tussen
- stem is opgekuist in de studio
- baslijn is elektronisch versterkt
- in de studio hebben ze helemaal niet gewerkt met de Yamaha's uit het clipke

Oftewel: overproducing. :)

Gromme

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ffs die klinken gelijk een pussy band op die video, geluid op myspace is stukken beter, what happened?

De videoclip is eigenlijk een eindwerk van iemand. Dus ik heb daar niets mee te maken, ben enkel daar foto's gaan nemen.
Maar toen ze er live aan't spelen waren klonken ze wel erg goed en ze zijn toch ook wel goed bezig met optredens enz.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Yep, leuk onderwerp, niks op te merken aan kleuren, compositie ed.
Ge zijt goe op weg he :D

AnewSpider

Legacy Member
idd zeer sterke foto! als ge nog op zo'n ideeke's komt ;)...

@ band, lieke van clipke doet me beetje denken aan Lost in Rhone, maja tegenwoordig klinken er wel meer op elkaar :unsure:

geef mij maar Donnybrook! en nog andere maja kga ze nie opsommen

Gromme

Legacy Member
sized_IMG_6700.jpg


Het idee was sterker dan de uitvoering vrees ik maar toch plaats ik deze alvast even.

sized_IMG_6697.jpg

V!$u4L

Legacy Member
Hm, deze vind ik toch heel wat minder...
Ik denk dat de plaatsing wat ongelukkig is. En met wat nabewerking kan je het effect misschien wel pushen. Het is ook veel minder abstract dan die colablikjes, want nu zie ik enkel maar Red Bull... die omgekeerde blik is niet sterk meer. De lol is er zowat af.

Gromme

Legacy Member
Waren ook RB blikjes in de vorige en ja, het resultaat is een pak minder dan het idee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan