Strawberry
Legacy Member
Hoi hoi,
Mijn naam, Aljocha Hamerlynck. Ik studeer Grafisch Ontwerp op st lucas Gent.
Tijdens deze studies steeds meer geïnteresseerd geraakt in beeld.
Ik schiet zowel film als analoog. Voornamelijk portretten, soms ook eens optredens van wallace vanborn. Fotos zijn op sommige schermen te donker.
Meeste fotos zijn met een Canon D60 gemaakt en de focus zit soms wat fout.
D60 kapot gedaan, vervangen door een 40D en 1D mkII, focus zit nu goed.
enkele foto's
http://users.pandora.be/flashless/foto/pages/01.htm
vorige week met video begonnen
http://users.pandora.be/flashless/film/reap6.mov
I movie pret haha ... ooit ga ik er eens iets deftigs van maken ^^
Mijn naam, Aljocha Hamerlynck. Ik studeer Grafisch Ontwerp op st lucas Gent.
Tijdens deze studies steeds meer geïnteresseerd geraakt in beeld.
Ik schiet zowel film als analoog. Voornamelijk portretten, soms ook eens optredens van wallace vanborn. Fotos zijn op sommige schermen te donker.
Meeste fotos zijn met een Canon D60 gemaakt en de focus zit soms wat fout.
D60 kapot gedaan, vervangen door een 40D en 1D mkII, focus zit nu goed.

enkele foto's
http://users.pandora.be/flashless/foto/pages/01.htm
vorige week met video begonnen
http://users.pandora.be/flashless/film/reap6.mov
I movie pret haha ... ooit ga ik er eens iets deftigs van maken ^^
