Archief - PHOTOFOLIO: Ti_mD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ti_mD

Legacy Member
Ik heb gelezen dat kleiner of gelijk aan 800px mag, dus die post ik in IMG-tags, de rest zal ik als link posten.

Ik begin met het nieuwste, en ga zo naar het oudere werk (onlogisch, maar voor mij is het iets handiger).

Opbouwende kritiek en commentaar is zeer welkom.
Veel kijkplezier,

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=bos-1.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=ben2.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=ben.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=ipodgroot.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=plakband-1.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=urban3.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=jolenwietsebw.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=JolenWietse.jpg

Goodoldtimes.jpg


http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=Bloemen.jpg

Bloem.jpg


http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=zeehondje.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=punaises.jpg

http://s76.photobucket.com/albums/j28/MacroFoto/?action=view&current=Meetlat.jpg

GSM.jpg


oudeschuur.jpg

kUg

Legacy Member
Schoon fotos, i like the blurry snapshots :)
Alleen al uw close up fotos zijn minder (mss ook slechte lens, maar zeker ondermaatse belichting)
probeer dat zeker bij te sturen...schaduwen properder wegwerken enz...
En uw formaat van urban3 vind ik persoonlijk te lagwerpig (referentie jeff wall - destroyed room ?, want de lamp staat als enigste nog mooi op zijn plaats :D)

Floyd

Legacy Member
De plakband en de iPod vind ik het beste, knap werk.
Die roze bloem op de blauwe achtergrond vind ik ook erg goed.

Voor de rest scheelt er hier en daar iets grondig aan de technische aspecten van je foto (!), zoals bijvoorbeeld de foto van je gsm - de witbalans is volledig verkeerd.

En daar voeg ik nog graag aan toe: haal die vieze vuile kaktekst van je foto's af, je verpest ze helemaal!! Ik kan er telkens weer niet bij dat een fotograaf bij zijn/haar volle verstand ertoe komt te beslissen dat de hele compositie en aandachtspunten zomaar in het niet mogen verdwijnen door alle aandacht van de kijker naar een paar felle woorden op de rand te trekken.

Ti_mD

Legacy Member
Over die GSM, daar heb ik de witbalans volledig omgegooid, vond het wel een leuk effectje ... Ik pas dat namelijk aan naar mijn smaak, en dan boeit het me niet zo dat de witbalans omgegooid is daarmee. Over welke tekst heb je het? De copyright tekst?

edit: @Die andere kerel, dat is mijn fout, ik moet mezelf verplichten om bij de close-up foto's een hoger diafragma te nemen, maar dat moet nog een gewoonte worden hé :p

Floyd

Legacy Member
Ja "©TIM DEMEL".
Als je dan toch zo obsessief bent op dat copyright-tekentje (god weet waarom), zou ik zeggen: smijt het in een kadertje en verlaag het contrast ervan stevig, zodat het niet zo in het oog springt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan