#8U6
Legacy Member
Hallo.
Ik heb al een aantal digitale fototoestellen gehad.
Ik koop altijd redelijk goedkope (200€
toestellen, omdat dit goedkoop is.
Deze keer heb ik een Nikon Coolpix 4600 gekocht. Heb vandaag het toestel de eerste keer gebruikt. En dit zijn de resultaten.
Bij die konijnen is het beeld echt slecht, deze zijn nomen met maximale zoom.
http://users.telenet.be/8U6/1.html
ps: Weet er iemand of je met dit toestel ook video beelden MET geluid kan opnemen?
Ik heb al een aantal digitale fototoestellen gehad.
Ik koop altijd redelijk goedkope (200€
toestellen, omdat dit goedkoop is.
Deze keer heb ik een Nikon Coolpix 4600 gekocht. Heb vandaag het toestel de eerste keer gebruikt. En dit zijn de resultaten.
Bij die konijnen is het beeld echt slecht, deze zijn nomen met maximale zoom.
http://users.telenet.be/8U6/1.html
ps: Weet er iemand of je met dit toestel ook video beelden MET geluid kan opnemen?


