1602: Vrij goed geslaagde pan van iets dat normaal vrij lastig te pannen valt. Toch zou ie op sommige stukken nog iets scherper mogen.
1608: Technisch geslaagd, onderwerp spreekt me minder aan, maar das persoonlijke smaak natuurlijk he.
1612: idem als 1608, ik ben nu eenmaal niet zo'n grote liefhebber van abstract
1652: betere pan als 1602, maar minder goede achtergrond. foto lijkt trouwens wat schuin te staan, mss beter rechttrekken in PS?
1656: Goede pan, veel beter dan de vorige 2.
1660: Ook goede pan, het gezicht van de dame is ook grappig, witte papieren op venster in de achtergrond storen me wel, mss proberen om die weg te clonen.
1677: ik zou er onderaan en links een stukje wegcroppen zodat die balk op het gebouw mooi vanuit een hoek vertrekt, en dan de hoek van het gebouw volledig verticaal zetten. Levert imo een mooier lijnenspel op.
1679: de lantaarnpaal links is er teveel aan. Onderwerp spreekt me niet echt aan.
1680: ofwel heeft je lens last van vervorming, ofwel is het een scheve muur, 'k had graag stenen zowel boven- als onderaan volledig recht gezien.
1692: De auto is net iets te onscherp. Wel leuke compo en lekkere sfeer
1699: Rechtzetten aan de zuil, komt nu nogal onafgewerkt en slordig over.
1706: uitgezonderd de overbelichte stukken redelijk goed geslaagd, al zou ik eventueel die 3 stukjes rommel achter de auto wegwerken.
1707: is wel ok, maar weer de overbelichte stukken.
1708: weinigzeggende foto imo
1710: Technisch goed, maar onderwerp spreekt me niet direct aan.
1715: Less is more, en dat heb je hier goed laten zien, mss was het net iets beter als de bovenste lijn uit de hoek vertrok.
Algemeen goed geslaagde foto's, al is het gewoon m'n genre niet, dus ik ben vooral naar de technische dingen gaan kijken.