Anendel
Legacy Member
Portretten fotograferen vind ik persoonlijk één van de moeilijkste zaken om te doen. Zeker met mensen die je niet kent. Toch heb ik vorig weekend in de studio met begeleiding van fotograaf Erwin Maes een nieuwe poging ondernomen.
Er is niet zo erg veel tijd en inspiratie in compositie en modellen gestopt. Aandacht ging vooral naar plaatsing van licht.
Ik ben alleszinds niet geheel tevreden over het resultaat. Graag toch jullie mening en suggesties.
Eén voorbeeld:
Klikje voor de rest
Er is niet zo erg veel tijd en inspiratie in compositie en modellen gestopt. Aandacht ging vooral naar plaatsing van licht.
Ik ben alleszinds niet geheel tevreden over het resultaat. Graag toch jullie mening en suggesties.
Eén voorbeeld:
Klikje voor de rest
gedaan. Moest niet persé fashion fotografie zijn waar er amper schaduwen te bemerken zijn. Maarja, het is mss net iets te donker.