gStar
Legacy Member
De foto's zijn op verschillende plaatsen getrokken..
Int bos , bij mij thuis..
De gebruikte camera's zijn
Commentaar is welkom , maar liefst niet te streng , is dan ook maar de eerste keer da ik zowa foto's trek..
Link : Gallery
Int bos , bij mij thuis..
De gebruikte camera's zijn
- Canon Powershot A400 (mijn Camera)
- Sony Cyber-shot DSC-T5 (Camera van m'n vriendin)
Commentaar is welkom , maar liefst niet te streng , is dan ook maar de eerste keer da ik zowa foto's trek..
Link : Gallery
). Verdiep u dan wat meer in het afstellen van uw camera (indien mogelijk) en lees/leer wat ivm fotografie in het algemeen (compositie, licht, ...). Als je dit gedaan hebt, probeer dan nog eens deze foto's over te doen maar hou nu rekening met wat je gelezen hebt. Je zult zien dat de foto's al meer zullen aanspreken.
/ niet 'geil' niet 'mooi' niet 'grappig' ... ik kan echt niet volgen.
