foto 1: Kan mij niet zo boeien.
foto 2: Vind ik heel erg interessant!! Nice work hier. Interessant beeld, echt waar. De kleuren zijn wat fel maar hard winterlicht doet dat soms wel eens. Ook al zou je misschien het contrast een stuk verhoogd hebben... helemaal niet erg het maakt de foto voor mij alleen maar interessanter.
foto 3: tjah... je hebt gelijk dat hek is een photo opportunity maar de achtergrond verbrod het een beetje voor jou. Een van de mindere van je reeks.
foto 4: Zalige foto

. Mooie compo. Zelfde over de kleuren (which are fine). Echt coole foto. Alleen spijtig van de lichte rimpeling in het water die de reflectie niet haarscherp maakt maar daar kan jij natuurlijk niks aan doen. Ook het gras in de linkeronderhoek leidt een beetje af. But hey... still a great picture. Misschien kan je er dat met heel veel vloeken en een halve liter koffie uitstampen. Beslist de moeite waard want dit zie ik mensen wel aan hun muur hangen.
foto 5: Zoals Erin zei, mooie roestkleuren... toch vind ik deze foto niet helemaal geslaagd. Je wou waarschijnlijk maximum DOF waardoor het scherpe gebied heel ondiep werd en het voorste paaltje niet helemaal scherp is. Interessant om te zien want ik zou net hetzelfde zijn tegengekomen. Dus note to self: bij het schieten van hekken de DOF niet overdrijven.
foto 6: kleur werkte hier idd beter maar vergelijken is altijd interessant.
foto 7: deze vind ik ook wel boeiend. Cool hoe dat water zo strak staat en dat stukje grond onderaan rechts zorgt er echt voor dat je het aanvoelt als een bocht. Misschien was die foto beter geweest als je een klein beetje verder achteruit stond zodat de boomtoppen ook een lijn, of toch een deel van een curve zouden vormen. Maar das gespeculeer. Mooie foto.
Overall: haarscherp, mooie kleur, je blinkt uit in gevoel voor compositie en (nu moet ik iets slechts vinden voor je van jezelf begint te houden) ik haat u omdat je vakantie hebt!!!
Dieter