Floyd
Legacy Member
Hello,
Wegens omstandigheden heb ik de kans gehad wat fototjes te nemen in een leegstaand huis waar mijn zus en haar vriend binnenkort gaan in wonen. Commentaar als altijd meer dan welkom:
http://jelle.neewel.be/fotos/huis.php
Dank!
PS: het was geen louter 'artistieke'
aangelegenheid, er moesten ook een aantal dingen gewoon vast gelegd worden, zoals de keuken, de badkamer, de woonkamer, ... Dat heb ik dan gewoon zo 'esthetisch' mogelijk proberen doen! (Hou er misschien rekening mee in uw kritiek.)
Wegens omstandigheden heb ik de kans gehad wat fototjes te nemen in een leegstaand huis waar mijn zus en haar vriend binnenkort gaan in wonen. Commentaar als altijd meer dan welkom:
http://jelle.neewel.be/fotos/huis.php
Dank!
PS: het was geen louter 'artistieke'
aangelegenheid, er moesten ook een aantal dingen gewoon vast gelegd worden, zoals de keuken, de badkamer, de woonkamer, ... Dat heb ik dan gewoon zo 'esthetisch' mogelijk proberen doen! (Hou er misschien rekening mee in uw kritiek.)
of is da puur lichteffect) Die zijn wel erg artistiek, prachtige compositie.