Conspectus zei:
Die batterij met die 105's ben ik ook ooit gaan bezoeken

. Welke batterij is het? Bretteville? Ik herinner me de naam niet meer precies.
Point du Hoc gezien?
4-5-6 is point d'hoc

.
Ben er ook vorig jaar geweest.
Mijn mening over de foto's:
1) Vind ik zozo, spijtig dat de lucht overbelicht is.
2) 1 van de betere, misschien wel te veel rots op de foto. Heb ook het gevoel dat de zee leegloopt...
3) Klassieke opname, niet slecht maar te veel snapshot.
4) Kon vanuit een beter standpunt genomen worden, ik had er in april dit van gemaakt:
http://img523.imageshack.us/img523/4789/dhoc4us.jpg
Niet dat ik zeg dat mijn foto veel beter is hé.
5) Kon interessanter
6) Standpunt kon beter, en overbelichting is hier duidelijk aanwezig.
7) Die schaduw is interessant, standpunt kon nog iets beter.
8) Vind ik 1 van de betere, misschien hier wel eens aan de belichting/contrast prutsen
9) Te veel snapshot
10) Niet interessant
11) scherpte niet juist+zie 10.
Ik vind dit type foto's te veel "heb nieuwe digicam, ga hem eens testen binnenhuis" uitstralen.
12) Contrast is hier niet oké, standpunt kon ook beter, ook de scherpte.
13) Palmboom moet er gans opstaan, ofwel alleen maar een stuk van zijn kruin.
14) beetje draaien, en een stukje van onder af zou het misschien beter maken.
Op zich geen slechte foto.
15) hekken stoort, je had iets meer met de lijnen in de foto moeten doen.
16) Op zich wel een goede panning maar wagen is veel te,klein op de foto.
17) Dat vuur is interessant, voor de rest niks speciaals.