Archief - PHOTOSHOOT: Normandië En Varia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Sorry maar... gooi dat eens op een makkelijk te bekijken pagina ofzo. Ik ga echt geen 50 keer heen en terug klikken om alle foto's te bekijken.

guRuh

Legacy Member
Voor zover ik ze laten laden heb (smallband): snapshots

lees eens wat over compositie

3razor

Legacy Member
Zeer mooie foto's man

de eerste was al onmiddellijk een schot in de roos naar mijn smaak toch en de anderen zijn allemaal zeer zeer goed gelukt :niceone:

keep it up

Anendel

Legacy Member
7: ok; spijtig dat gat er niet helemaal opstaat. Te veel zwart onderaan
12 is geen libelle maar een waterjuffer
17: kon dat geen vrouw zijn? :p

voor de rest redelijk gewoontjes.
btw, ik ben er eerder voorstander van om foto's rond één thema gegroepeerd te tonen ipv zowat vanalles bij elkaar te smijten...

Inv`

Legacy Member
12 en 13 zijn zowat de enige die me aanspreken

de rest zijn eerder snapshots en typische vakantiefoto's, je foto's moeten een bepaalde compositie hebben

EoS^

Legacy Member
mja de foto die ik de mooiste vond is nummer 1 ,omwille van dat het oorlogs gebied was en dat een bunker van de duitsers , ik vind het vrij mooi ogen

Conspectus

Legacy Member
Die batterij met die 105's ben ik ook ooit gaan bezoeken :). Welke batterij is het? Bretteville? Ik herinner me de naam niet meer precies.

Point du Hoc gezien?

Typhon`

Legacy Member
Conspectus zei:
Die batterij met die 105's ben ik ook ooit gaan bezoeken :). Welke batterij is het? Bretteville? Ik herinner me de naam niet meer precies.

Point du Hoc gezien?
4-5-6 is point d'hoc ;).
Ben er ook vorig jaar geweest.

Mijn mening over de foto's:
1) Vind ik zozo, spijtig dat de lucht overbelicht is.
2) 1 van de betere, misschien wel te veel rots op de foto. Heb ook het gevoel dat de zee leegloopt...
3) Klassieke opname, niet slecht maar te veel snapshot.
4) Kon vanuit een beter standpunt genomen worden, ik had er in april dit van gemaakt: http://img523.imageshack.us/img523/4789/dhoc4us.jpg
Niet dat ik zeg dat mijn foto veel beter is hé.
5) Kon interessanter
6) Standpunt kon beter, en overbelichting is hier duidelijk aanwezig.
7) Die schaduw is interessant, standpunt kon nog iets beter.
8) Vind ik 1 van de betere, misschien hier wel eens aan de belichting/contrast prutsen
9) Te veel snapshot
10) Niet interessant
11) scherpte niet juist+zie 10.
Ik vind dit type foto's te veel "heb nieuwe digicam, ga hem eens testen binnenhuis" uitstralen.
12) Contrast is hier niet oké, standpunt kon ook beter, ook de scherpte.
13) Palmboom moet er gans opstaan, ofwel alleen maar een stuk van zijn kruin.
14) beetje draaien, en een stukje van onder af zou het misschien beter maken.
Op zich geen slechte foto.
15) hekken stoort, je had iets meer met de lijnen in de foto moeten doen.
16) Op zich wel een goede panning maar wagen is veel te,klein op de foto.
17) Dat vuur is interessant, voor de rest niks speciaals.

guRuh

Legacy Member
Die plaats brengt herinneringen naar boven, kben mijn cam daar jaar geleden kwijtgespeeld :x

Conspectus

Legacy Member
Huh? hoe doe je dat? gestolen ofzo? Ik ben altijd bang dat er mij een kerel gaat aanvallen als hij m'n cam rond m'n nek ziet hangen.

Typhon`

Legacy Member
Waarschijnlijk ergens gelegd, vergeten, en bij terugkomen niks meer gevonden :).
Over een "aanval" heb ik nog nooit gehoord hoor :s, moest dah me ooit overkomen krijgt hij een statiefpoot in zijn aars ja :p.

guRuh

Legacy Member
Typhon` zei:
Waarschijnlijk ergens gelegd, vergeten, en bij terugkomen niks meer gevonden :).
Over een "aanval" heb ik nog nooit gehoord hoor :s, moest dah me ooit overkomen krijgt hij een statiefpoot in zijn aars ja :p.

Right on. Twas maar een compactje gelukkig genoeg :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan