You'll never like me I'm afraid
En je mag het gerust weten: meeste van mijn werk zet ik alleen op BD... Waarom? Ik geef de voorkeur aan een fotografie specifiek forum...
BTW: ik heb overt laatst iets gepost hier, en dat werd onthaald met "Er zit geen gevoel in de foto's" - niets vernieuwend.
Iets vernieuwends brengen: for the lucky few
Geen gevoel: wat is gevoel?
Op uw verzoek... zal ik wat posten