Archief - PHOTOSHOOT: Self-portraits

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
Echt maffe foto's, Strawberry :) Het eerste dat in me opkwam was "the Cure", waar ik trouwens een grote fan van ben :D Op sommige foto's lijk je erg hard op Robert Smith (in zijn jongere jaren), het zal daar wel aan liggen :p

guRuh

Legacy Member
Conspectus zei:
Liefste Guruh

Wanneer worden wij nog eens vereerd met een post van jou? Bij voorkeur iets geslaagts. Jij teert nu toch al een tijdje op hetzelfde. Is de smaak er nog niet uit?

You'll never like me I'm afraid ;)

En je mag het gerust weten: meeste van mijn werk zet ik alleen op FOTOCOMMUNITY.de/com... Waarom? Ik geef de voorkeur aan een fotografie specifiek forum...

BTW: ik heb overt laatst iets gepost hier, en dat werd onthaald met "Er zit geen gevoel in de foto's" - niets vernieuwend.
Iets vernieuwends brengen: for the lucky few
Geen gevoel: wat is gevoel?

Op uw verzoek... zal ik wat posten ;)

Typhon`

Legacy Member
guRuh zei:
You'll never like me I'm afraid ;)

En je mag het gerust weten: meeste van mijn werk zet ik alleen op BD... Waarom? Ik geef de voorkeur aan een fotografie specifiek forum...

BTW: ik heb overt laatst iets gepost hier, en dat werd onthaald met "Er zit geen gevoel in de foto's" - niets vernieuwend.
Iets vernieuwends brengen: for the lucky few
Geen gevoel: wat is gevoel?

Op uw verzoek... zal ik wat posten ;)
ik heb het niet zo echt voor Belgiumdigital hun becommentariëring.
Ikzelf zit op dat forum, maar zet er ver nooit foto's op vermits de commentaar daar maar mager is...
Het is altijd van't zelfde, heb je goede foto's: "goed gedaan Guido"
heb je een goede foto en 2 minder: "Vookeur voor de eerste" (reden niet nodig)
Geen al te goede foto's: Je krijgt geen commentaar of heel en af en toe van die zinnentjes van "het spreekt me niet zo aan" en andere dingen waarmee je niet veel bent als je wilt verbeteren.

guRuh

Legacy Member
Typhon` zei:
ik heb het niet zo echt voor Belgiumdigital hun becommentariëring.
Ikzelf zit op dat forum, maar zet er ver nooit foto's op vermits de commentaar daar maar mager is...
Het is altijd van't zelfde, heb je goede foto's: "goed gedaan Guido"
heb je een goede foto en 2 minder: "Vookeur voor de eerste" (reden niet nodig)
Geen al te goede foto's: Je krijgt geen commentaar of heel en af en toe van die zinnentjes van "het spreekt me niet zo aan" en andere dingen waarmee je niet veel bent als je wilt verbeteren.

My bad, had het over fotocommunity.com :)

Conspectus

Legacy Member
LOL! Als iemand fotocommunity.com een beetje minder vindt heb je dan nog een link klaar?

Mijn waarde u draait met de wind.

btw Typhon. Spot on wat BD betreft.

guRuh

Legacy Member
Conspectus zei:
LOL! Als iemand fotocommunity.com een beetje minder vindt heb je dan nog een link klaar?

Mijn waarde u draait met de wind.

btw Typhon. Spot on wat BD betreft.

Vooral niet ambetant beginnen te doen he :ironic:
Wat er gezegd wordt over BD: true

En gaat ge nog op al mijn post de "leuke jongen" uithangen?
Voor mij hoeft het al lang niet meer... (deze off topic is dan ook gedaan voor mij - vluchtgedrag? ;) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan