Archief - PHOTOSHOOT: Tuningmeeting Zonhoven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeri

Legacy Member
Heb je geen polarisatiefilter? reflecties op de auto's zijn soms nogal storend vind ik.

Floyd

Legacy Member
Hoe werkt een polarisatiefilter?

Over de foto's: ik vind ze bijzonder gewoontjes, al ben ik misschien bevooroordeeld omdat het onderwerp mij ab-so-luut niet aanspreekt.

guRuh

Legacy Member
Grauwe dag, meeste vanop ooghoogte getrokken, lelijke omgeving (om nog maar te zwijgen van de kerels dat er rond staan :D )... niet echt het recept voor een geslaagde shoot he.

Misschien had je wat meer details moeten fotograferen?

Trouwens Floyd, pola fiilter is een filter die alleen bepaalde lichtgolven doorlaat. Ge moet daar dan aan draaien om het gewenste licht door te laten.
Ge verliest wel 2 stops, doordat dat zo'n donker schijfke is.
http://www.belgiumdigital.com/besprekingen/articleid/35

Freaky 7

Legacy Member
kdenk nie dak da heb zo ne filter... op ne nikon coolpix 2200

Typhon`

Legacy Member
dat bestaat ook niet echt voor zo kleine compactjes dacht ik :).
Ja foto's zijn doodgewoon, de eigenaar zou ermee tevreden zijn maar zulke foto's worden elke dag met massa's gemaakt.
Auto's zijn dan ook nog eens lelijk ma soit :p.

Thorens

Legacy Member
Typhon` zei:
dat bestaat ook niet echt voor zo kleine compactjes dacht ik :).
Voor mijn Powershot A40 bestaan ze wel :D
Enfin, over de foto's: simpele sfeerfoto's van hoe het ginder was. That's all :)

DJ_Trash

Legacy Member
vind het ook maar zwakjes. daar het geen artistieke foto's zijn zou ik dezen thread op een autoforum zetten (in dit forum gaat het immers niet om auto's die geen kofferruimte meer hebben, geen drempels kunnen nemen en meer kosten aan uitbreiding en onderhoud hebben de volledige stockprijs)

GhostFire

Legacy Member
kvind er niet veel speciaal aan eigenlijk, die foto's kan in mijn ogen iedereen maken....

en hoe kan dit ding zichzelf eigenlijk zonder brokken over een doorsnee belgische straat bewegen ? :eek: laat staan een vluchtheuvel over geraken ?:wtf:

Typhon`

Legacy Member
van die veren die ge kunt verstellen zekers gelijk de stoere amerikaanse rappers :unsure:

Wover

Legacy Member
GhostFire zei:
kvind er niet veel speciaal aan eigenlijk, die foto's kan in mijn ogen iedereen maken....

en hoe kan dit ding zichzelf eigenlijk zonder brokken over een doorsnee belgische straat bewegen ? :eek: laat staan een vluchtheuvel over geraken ?:wtf:

en dan nog zo'n zielige 15" velgen ofzo :unsure:

Dirkxke

Legacy Member
GhostFire zei:
kvind er niet veel speciaal aan eigenlijk, die foto's kan in mijn ogen iedereen maken....

en hoe kan dit ding zichzelf eigenlijk zonder brokken over een doorsnee belgische straat bewegen ? :eek: laat staan een vluchtheuvel over geraken ?:wtf:


dmv airride...

knopke duwen en voila 15cm van de grond af.

tis weer te zien dat der veel geen respect hebben voor andermans hobby :ironic:

Bolteh

Legacy Member
Heeft niks met gebrek voor respect te maken. Dit is een grafisch forum, gewone doorsnee snapshots van auto's passen hier niet echt..

En de vraag hoe zoiets over de Belgische wegen kan rijden kwam bij mij ook op om eerlijk te zijn..


Nuja, 't is niet nodig om op uw tenen getrapt te zen omdat andere uw hobbie niet leuk vinden..

Deefees

Legacy Member
Bolteh zei:
En de vraag hoe zoiets over de Belgische wegen kan rijden kwam bij mij ook op om eerlijk te zijn..
Hydraulics my friend, hydraulics...
zoals de lijn bussen :D keizalig

Mr Syphon

Legacy Member
dan was eerder het autoforum de juiste plaats voor ze te posten denk ik :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan