Wover
Legacy Member
Ik moet voor school een presentatie in powerpoint maken over een onderwerp naar keuze, dus heb ik maar DJ-gerief genomen als onderwerp.
Ik ben dan direct wat foto'tjes gaan nemen, en er zitten er eigenlijk best wel mooie bij.
Camera: Canon Powershot A85
Instellingen: Meestal sluitertijd +- 1/15, diafragma 2.8, ISO 50 en dan nog met de "MF" functie scherpgesteld.
Formaat: origineel 2272*1704, resized met MS Power Tools naar 640*480; grotere (1024*768) hier te vinden
Geen kaders of dergelijke, ik ben dan ook maar een beginner, dus maak me maar genadeloos af
Foto 1: Pitch this shit
Foto 2: Fade these painful memories away
Foto 3: Evil needle to kill us all
Eigen opmerkingen:
Foto 1: Iets harder gefocust op de "plus" ipv op de "quartz"
Foto 2: Misschien is de fader net een tikkeltje te onscherp, maar over deze foto ben ik relatief tevreden
Foto 3: De naald is veel te onscherp + ik had beter de bescherming er vanaf gehaald
Ik ben dan direct wat foto'tjes gaan nemen, en er zitten er eigenlijk best wel mooie bij.
Camera: Canon Powershot A85
Instellingen: Meestal sluitertijd +- 1/15, diafragma 2.8, ISO 50 en dan nog met de "MF" functie scherpgesteld.
Formaat: origineel 2272*1704, resized met MS Power Tools naar 640*480; grotere (1024*768) hier te vinden
Geen kaders of dergelijke, ik ben dan ook maar een beginner, dus maak me maar genadeloos af

Foto 1: Pitch this shit
Foto 2: Fade these painful memories away
Foto 3: Evil needle to kill us all
Eigen opmerkingen:
Foto 1: Iets harder gefocust op de "plus" ipv op de "quartz"
Foto 2: Misschien is de fader net een tikkeltje te onscherp, maar over deze foto ben ik relatief tevreden
Foto 3: De naald is veel te onscherp + ik had beter de bescherming er vanaf gehaald

knopje duwen kan iedereen.