Sergiow
Legacy Member
hallo,
de 1ste keer dat ik hier foto's post, ik ben ook maar een beginner
(ik wist niet welke prefix dus heb ik maar photoshoot genomen)
http://users.tijd.com/serge/Sergiow
foto's zijn met SONY DSC-P92 getrokken
mvg
Sergiow
de 1ste keer dat ik hier foto's post, ik ben ook maar een beginner
(ik wist niet welke prefix dus heb ik maar photoshoot genomen)http://users.tijd.com/serge/Sergiow
foto's zijn met SONY DSC-P92 getrokken
mvg
Sergiow
