Mr.Pee
Legacy Member
Hoi iedereen,
ik ben laatst nog eens naar een verlaten camping hier in de buurt geweest, en dit is wat er uit is gekomen... Jammer genoeg waren er al een heel deel van de vakantiehuisjes afgebroken sinds de laatste keer dat ik er was.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Voila, laat maar eens horen wat je ervan vind!
Alvast bedankt voor de reacties!
Btw; foto's zijn genomen met een Kodak DX7590
ik ben laatst nog eens naar een verlaten camping hier in de buurt geweest, en dit is wat er uit is gekomen... Jammer genoeg waren er al een heel deel van de vakantiehuisjes afgebroken sinds de laatste keer dat ik er was.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Voila, laat maar eens horen wat je ervan vind!
Alvast bedankt voor de reacties!

Btw; foto's zijn genomen met een Kodak DX7590