Joey
Legacy Member
Ben nog maar pas begonnen met deze onderwerpen.
Hier is er al eentje
http://urban.gfx-zone.com/circus/
Hier is er al eentje
http://urban.gfx-zone.com/circus/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's geen slechte camera zeJoey zei:Het is gewoon iets dat in photoshop CS2 zit.
Bij automation
Het is met een oud machientje gemaakt![]()
Een Canon Powershop A70
Het is de bedoeling dat er een EOS350D in de plaats van komt.
Maar voor nu moet het maar zo

