friggelke
Legacy Member
bij ons keure ze da nie goe
zo opt gevoel af. As ge geen grijskaart hebt moetet idd op den tast doen 
Als wij onzen portfolio portret moeten doen ga da nie goe zijn peisk. (em is nogal kritisch op zon dinge
). We hebben in de studio grijskaart ter beschikking dus das al een goeie zaak. Veel kost dat nu ook weer niet en het verwijderd de kleurzweem 
@floyd: np
zo opt gevoel af. As ge geen grijskaart hebt moetet idd op den tast doen 
Als wij onzen portfolio portret moeten doen ga da nie goe zijn peisk. (em is nogal kritisch op zon dinge
). We hebben in de studio grijskaart ter beschikking dus das al een goeie zaak. Veel kost dat nu ook weer niet en het verwijderd de kleurzweem 
@floyd: np
