Miche
Legacy Member
Heb zelf ook al wat artikels gelezen en ik weet waardoor het komt.. ik zie gewoon de error echt niet in, in mijn geval..mischien moeten we naar de oorzaak zoeken van die rare tekentjes in de linkerbovenhoek ? (of ben ik de enige die ze ziet..) NOTE: Die worden enkel weergegeven in firefox, en als je de paginabron bekijkt staan ze er in! maar ze staan niet in mijn code.. 



da was het dus.. !!! 