exxhal
Legacy Member
Hoi, Ik ben wat aan het ontdekken met een form. om bestanden te uploaden en dan te verzenden via mail.
Het script welke ik gevonden heb werkt perfect maar ik zou graag meerdere bestanden willen verzenden in één keer dus => Heb ik er een probe1 bijgezet en overal waar probe staat in het script probe1 bijgezet.
Maar dat werkt niet, Ik krijg wel een mail aan maar zonder bijlage.
Wat moet ik doen om meerdere bijlage te versturen in één mail?
Het script welke ik gevonden heb werkt perfect maar ik zou graag meerdere bestanden willen verzenden in één keer dus => Heb ik er een probe1 bijgezet en overal waar probe staat in het script probe1 bijgezet.
Maar dat werkt niet, Ik krijg wel een mail aan maar zonder bijlage.
Wat moet ik doen om meerdere bijlage te versturen in één mail?