Archief - PORTFOLIO: ArtStudio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
ziet er beter uit dan de andere site, enkel zou ik uw tekst 1 pixelke groter zetten, en ook wa meer ermee spelen (headings, andere kleurkes) die tekst is het enigste minpunt in mijn ogen.

btw, niet om te whinen ofzo, maar haal da "scherptediepte" voorbeeldje maar eens snel van uw site ;) dit is helemaal geen goed voorbeeld van scherptediepte, maar gewoon wijziging van het scherpstel veld.

Als uw scherptediepte laag is, dan is enkel het dichte onderwerp scherpgesteld, verhoogt u scherptediepte, wordt hoe hoger de scherptediepte alles scherper... en niet uw voorgrond ook wazig zoals in uw geval ;) dit effect dat je toont houdt enkel in dat je je focus verandert (dus als hij nu op 2 mm of 80mm moet scherpstellen om het extreem voor te stellen, en dus niets te maken heeft met uw diafragma waarden die effectief wel uw scherptediepte beinvloeden ;)). Nuja dit even ter informatie ;)

TheJudge

Legacy Member
Lol ja u heeft volledig gelijk!

Ik ga achter de examens deze site wel eens compleet in orde zetten.

BertG

Legacy Member
hmmm, niet veel op aan te merken. Love the design :)

Wel jammer van de tables voor je profile...
Gebruik anders de DL DD DT tags link, deze zijn gemaakt om "definities" weer te geven :) dan is je table overbodig :)

verder zou ik de splash ook nog achterwege laten.

Wel leuke verwijzing naar Apple ;)

Erlend

Legacy Member
Tekst opmaak ... Het design is leuk, toffe kleuren
en vormgeving. Maar kijk nu eens naar de lengte
van ja paragrafen. Maak ze korter, speel meer
met titels waar kan, bold, italic, ... maar maak
vooral je paragrafen minder lang zodat het geheel
meer gevuld raakt (ook al krijg je dan rechts plots
veel space).

Mertes

Legacy Member
ik bekijk het hier op een resolutie van 1280 bij 1024
& krijg ik bij de menu onderdelen cv en showcase een scrollbar.

je kan deze paginas wat reorganiseren om die toch weg te krijgen.
Het verschil is toch maar een paar lijnen

TheJudge

Legacy Member
hmm, ni echt een probleem lijkt me, bij mijn showcase ga je zowiezo een scrollbar krijgen naarmate dat er meer werken op gaan komen...

En bij cv moet nog een heleboel aangevuld worden, dus krijg je zowiezo een scrollbar.

In ieder geval ga ik wat aandacht geven aan details eens ik wat tijd over heb, typografie wat meer in orde brengen, paar toevoegingen enz...

Erlend

Legacy Member
Eigenlijk is tekst opmaak helemaal geen detail. Tenslotte
draait een website rond inhoud. En als die inhoud dan een
'slechte' opmaak heeft maakt dit het doel van de website
een beetje kapot. Slecht is hier een groot woord, jouw
opmaak kan gewoon beter, dus lang niet slecht!

Zorg ook voor een typografisch verschil tussen wat
belangrijk is en wat minder. Volgens die redenering
zouden de knoppen van je menu groter mogen, dat bedoel
ik dus met een typografisch verschil maar zo zijn er nog
vele andere mogelijkheden.

Bertold

Legacy Member
kvind de bevel&emboss rond de rand iets te opvallend en kzou mijn site iets hoger laten beginnen kheb hier op 1280*1024 een verticale scrollbar die totaal niet nodig is

TheJudge

Legacy Member
Iedereen die een beetje bekend met photoshop is weet dat hier geen gebruik is gemaakt van bevel en emboss, dat is namelijk echt lelijk... ;)

Site mag idd hoger beginnen, was me ook al opgevallen.

Cakeman

Legacy Member
BertG zei:
Wel jammer van de tables voor je profile...
Gebruik anders de DL DD DT tags link, deze zijn gemaakt om "definities" weer te geven :) dan is je table overbodig :)
Voor tabulaire data mag je toch gerust tables gebruiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan