1337mr.hanky
Legacy Member
Hey
Ik heb even een site gemaakt voor alle info die een DJ nodig heeft op zen site weer te geven, hij is nog beetje in de making en sta open voor tips en opmerkingen.
http://users.skynet.be/fa531174/DJ-Progrezz
De host wordt een .be dus dit is tijdelijk.
Ik ben ook nog van plan een intro pagina te maken met dezelfde balk met daar de naam in maar dan horizontaal waar je kan kiezen tussen Nederlands en Engels. Simpelweg twee vlaggetjes onder de balk.
Weet er ook iemand hoe je simpleviewer kan aanpassen in kleuren en welke de kleurencodes zijn voor het rood, het geel dat ik gebruik en wit?
Ik heb even een site gemaakt voor alle info die een DJ nodig heeft op zen site weer te geven, hij is nog beetje in de making en sta open voor tips en opmerkingen.
http://users.skynet.be/fa531174/DJ-Progrezz
De host wordt een .be dus dit is tijdelijk.
Ik ben ook nog van plan een intro pagina te maken met dezelfde balk met daar de naam in maar dan horizontaal waar je kan kiezen tussen Nederlands en Engels. Simpelweg twee vlaggetjes onder de balk.
Weet er ook iemand hoe je simpleviewer kan aanpassen in kleuren en welke de kleurencodes zijn voor het rood, het geel dat ik gebruik en wit?

echt, ziet er pokkeprofessioneel uit !!! doe zo verder !