Thorens
Legacy Member
Mijn portfolio, Webstraat, was aan een vernieuwing toe. Maar ik vond m'n oude layout best leuk, dus dacht, ik ga de oude voor de lente/zomer gewoon wat opfrissen.
Zo zag ie er vroeger uit: http://www.web-straat.be/oudelayout.jpg
En zo ziet ie er nu uit: http://www.web-straat.be
Enjoy!
Zo zag ie er vroeger uit: http://www.web-straat.be/oudelayout.jpg
En zo ziet ie er nu uit: http://www.web-straat.be
Enjoy!




Vond het al zo raar