Archief - PORTFOLIO: Maarten van hoecke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinX

Legacy Member
Hey

Ik ben bezig met mijn persoonlijke site te vernieuwen , kzou graag wat comments krijgen op mijn layout : mijn motto : simpel , clean , geen al te moelijke en ingewikkelde dingen. Ook graag comments op het photoshop gedeelte en wat ik eraan kan veranderen , het is dus gewoon een voorbeeld nog bijna niks werkt.
Muziek van DJ Ximian , www.djximian.be (Bedankt voor het geven van de rechten)

nu de link naar de site http://maartenvanhoecke.com

Erlend

Legacy Member
image-ready code is af te raden, niemand verplicht je de nieuwste trends
te volgen maar het is altijd leuk en zeker interessant als je bezig bent/blijft
in de webdesign branche. Mocht css en xhtml toch niet je ding zijn stap
dan toch maar over op een layout met tabellen...maar hoe de code er nu
uitziet is het zeer onprofessioneel.

De muziek die standaad speelt is heel irritant, zeker als je bezoeker zelf
muziek aan het spelen is, wat is de meerwaarde van de website nu er
muziek wordt gespeeld?

Plaats van het menu is raar, heel raar. Alsof het menu er perongeluk zo
is geplaatst, er zit geen structuur in het ontwerp. Nu moet je niet
alles in hokjes beginnen plaatsen maar een logische indeling & plaatsing
zou al goed zijn.

De kleuren zijn goed maar zeker niet speciaal, alles zal afhangen van hoe
derest er uit zal zien, momenteel merk ik veel te veel wit en die pipo
aan de link-onderzijde is niet echt knap gedaan...niet speciaal dus.


Grafisch nog heel veel werk en aan de code nog meer.

VinX

Legacy Member
Bedankt voor de comments , na mn eerste probeersels in photoshop op 14 jaarige leeftijd :p Ben toch blij dat ik al zover geraakt ben , echt bedankt voor de comments :-)

Enlerd heb je miss een paar handige links naar het werken met tabellen ?

Erlend

Legacy Member
Wat niet weg neemt dat de website grafisch nog niet op punt staat
en dat de code messy is. Eerlijk; zoiets maken in photoshop en door
Image-ready laden sliten, zo moeilijk is het niet. (x)html en css onder
de knie hebben zou beter zijn...

Ophemelen kan iedereen...hem bijsturen, daar heeft hij meer aan.

VinX

Legacy Member
Image-Ready ? Waar ben jij over bezig ? Er zitten ook zo functies in de gewone photoshop hoor , gebruik photoshop en kladblok ... , ik ga idd beginnen met css en xhtml te leren! Heb nu de opacity van die peet aangepast en nu zit het er toch al iets softer uit samen met het geheel , ik blijf aanpassigen doen... Enlerd bedankt voor je kritische comment maar ik heb al door dat wij geen al te beste maatjes zullen worden :D En al de rest ik doe gewoon mijn best :-)

Het is nu al wat verbeterd de site word geopend in een popup frame , zodat die schim van die zwarte niet plots breekt in het wit , maar nu zoek ik nog iets waarmee ik de pagina kan sluiten die de popup veroorzaakt , dus als je naar www.maartenvanhoecke.com gaat blijft er steeds een blanke pagina achter , iemand een id om dat weg te krijgen ?

Brock

Legacy Member
VinX zei:
Enlerd bedankt voor je kritische comment maar ik heb al door dat wij geen al te beste maatjes zullen worden :D En al de rest ik doe gewoon mijn best :-)

Je moet zijn kritiek zien als iets positiefs !
De mensen die alleen maar -ja- knikken en zeggen -goed voor uwen leeftijd- kunnen misschien wel een stimulans zijn om verder te doen ( wat op enorm belangrijk is -op jouw leeftijd- ), maar het zijn slechts de mensen die kritiek geven over wat beter kan, waar je iets aan hebt.

Aanschouw deze mensen als betere "maatjes" dan die andere :love::niceone:.

VinX

Legacy Member
Dat van die maatjes had niks te maken met zijn kritische kijk op deze zaak hoor , maar van iets van voor deze site en eigelijk er los van
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan