Da Turtle
Legacy Member
Naar aanleiding van dezelfde opdracht van nog een aantal mensen hier, namelijk de portfolio opdracht van MCT (PIH Kortrijk).
Ik vond dat we nogal zever moesten verkopen om toch maar content te hebben in deze site (vooral MCT Traject dan), daarom vraag ik ook wat jullie vinden van de look & feel van mijn portfolio. Gelieve de imagemap buiten beschouwing te laten, dat was gewoon verplicht en ik vind het stom om zoiets online te moeten zetten. Sommige dingen heb ik vervangen door "..." omdat ik liever geen persoonlijke informatie online plaats, het is nu toch niet de bedoeling dat ik geld ga verdienen met opdrachten dus moeten mensen mij ook niet kunnen contacteren
http://users.pandora.be/daturtle/portfolio-MM1enWT1/
Een aantal veranderingen waar ik aan dacht waren:
- Een derde kleur erbij betrekken (niet alles blauw / wit)
- Alles een beetje breder maken
- Drop down menu (nu staat het een beetje in de weg vind ik) een keer dat we genoeg javascript gezien hebben
- Echt goeie werkjes in de showcase plaatsen in plaats van de imo 2 best gelukte opdrachten en imagemap om maar een link te hebben ernaar
Wat denken jullie?
Ik vond dat we nogal zever moesten verkopen om toch maar content te hebben in deze site (vooral MCT Traject dan), daarom vraag ik ook wat jullie vinden van de look & feel van mijn portfolio. Gelieve de imagemap buiten beschouwing te laten, dat was gewoon verplicht en ik vind het stom om zoiets online te moeten zetten. Sommige dingen heb ik vervangen door "..." omdat ik liever geen persoonlijke informatie online plaats, het is nu toch niet de bedoeling dat ik geld ga verdienen met opdrachten dus moeten mensen mij ook niet kunnen contacteren

http://users.pandora.be/daturtle/portfolio-MM1enWT1/
Een aantal veranderingen waar ik aan dacht waren:
- Een derde kleur erbij betrekken (niet alles blauw / wit)
- Alles een beetje breder maken
- Drop down menu (nu staat het een beetje in de weg vind ik) een keer dat we genoeg javascript gezien hebben
- Echt goeie werkjes in de showcase plaatsen in plaats van de imo 2 best gelukte opdrachten en imagemap om maar een link te hebben ernaar

Wat denken jullie?
. U background img in de body vind ik wel niet zo geslaagd, ik zou iets fancier proberen, mooi patternke dus.
vraagje ...
nu ga ik mij daar nooit meer veilig voelen.