Dieterg
Legacy Member
Hier is men 3de website die'k ooit gemaakt heb, hij's nog nie af kwa tekst maar kwa lay out wel.
De tekst is een beetje te licht dat weet'k dat ga'k wrs na de examens aanpassen want kmoet zo trug beginnen te leren :doh:
http://users.pandora.be/mambomouse/MamboGFX/
De tekst is een beetje te licht dat weet'k dat ga'k wrs na de examens aanpassen want kmoet zo trug beginnen te leren :doh:
http://users.pandora.be/mambomouse/MamboGFX/

) vind ik het grafisch wat povertjes. Het is iets te eentonig. Speel wat meer in op die icoontjes. Of laat de icoontjes weg en ga voor het concept less is more zoals in een van de vorige threads al aan iemand gezegd is. Maar dan strookt het niet meer met de mambo GFX
jaja)
