Veel dank voor de goede feedback tot nu toe, ik heb een nieuwe versie klaargestoomd gebaseerd op jullie reacties.
shadow-design.net
"ik zou hem niet centreren"
Inderdaad, in mijn vorige post zei ik dat ik het eens zou proberen om de hor. scrollbar te vermijden op lage resoluties. Nu, gecentreerd of niet, de scrollbar bleef op 800*600. Ik had twee zijkanten naast het grijze deel waar al de content in stond die iets te breed was, die heb ik nu verkleind. Pagina wordt nu perfect weergegeven.
"banner is ok, is goed in dezelfde stijl als de rest van de pagina
polaroidjes in banner zijn vrij klein, maar mogen ook niet alle aandacht gaan trekken"
Je hebt gelijk, en de andere ook die dachten dat het clickable icons waren. Ik heb de banner dus maar een andere look gegeven die IMO veel mooier oogt en toch bij de grijs waarden past.
"misschien een licht roll-over effectje op de menu knoppen?"
U vraagt, wij draaien. Maar U had daarbij ook wel gelijk, het ziet er vele blitzer uit met een roll effectje.
"misschien een 1px border op de linkse en rechtse rand?"
Alweer; goed idee. Maar ik heb een lichte schaduw gebruikt, dit oogde iets mooier.
"Ik ben er vrij zeker van dat dat apple logotje in uw header trademarked is"
Je kan gelijk hebben... het logo is er uit gehaald om toch maar op safe te spelen.