Pretorian
Legacy Member
Hey iedereen!
Ben momenteel bezig aan de site voor 2 kameraden van mij => http://www.copyrightcontrol.be
Moet nog wat de tekst inkomen maar voor de rest is hem bijna klaar! Wat is volgens jullie goed en minder goed?
Thx!
Ben momenteel bezig aan de site voor 2 kameraden van mij => http://www.copyrightcontrol.be
Moet nog wat de tekst inkomen maar voor de rest is hem bijna klaar! Wat is volgens jullie goed en minder goed?
Thx!
De music player heb ik samen met kameraad in de klas gemaakt tijdens java als een projectje maar hebben ook een stuk code vh internet geripped
Toch merci