Je hebt wel een beetje last van classitis =]. Dat betekent zoveel als: je gebruikt veel meer klassen dan je in principe zou nodig hebben.. Door je selectors juist te definiëren. Voorbeeldje: het is toch logisch dat
link_active binnen
tab_active altijd active is. Je kan de klassen
link_active en
link_inactive dus eigenlijk volledig laten vallen. Als je gewoon als selector in je stijlblad
tab_active a en
tab_inactive a neemt heeft dat juist hetzelfde effect. Bovendien moet je voor je klassen niet zo ver denken als
tab_active en
link_active. Neem gewoon een klasse
active en--indien er daadwerkelijk een onderscheid is--gebruik de juiste selector:
li.active,
a.active,
td.active, noem maar op...
Verder kan je best ook nog je alt-tags effectief definiëren (en dus niet gewoon leeg laten =]: dat haalt je wel door de validator, maar wat ben je daar mee als het nog niet "werkt" ;-)).
Ik zie ook nog een aantal dingen die je helemaal niet nodig hebt: die <b> in je tabel kan je best oplossen door <th> en <td> te gebruiken: td is de data die je definieert, th is de hoofding van die data.
Nog een beetje verderop zie ik ook een target="_blank". Dat is evenzeer een element dat niet meer gebruikt wordt in xhtml. Je kan beter met
een javascriptje werken dat alle links met rel="extern" opzoekt en ervoor zorgt dat die in een nieuw venter geopend worden. Geef zeker in je stijlblad ook een extra stijl aan die links (voeg er een afbeelding aan toe bijvoorbeeld).
Zo zijn er nog een aantal dingen, waar er hier zeker iemand anders je nog wel op zal wijzen, ik moet nu dringend door, dus hier zal je wel al zoet mee zijn ^^.
And PS: ik kraak het niet af he, er zitten gewoon nog wat onvolkomendheden in die beter kunnen and you're here to learn, right?

.