EraSerX
Legacy Member
Ik heb net het nieuwe design van mijn portfolio-site online gezet, feedback & suggesties zijn meer dan welkom: http://www.stevendelrue.be
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

EraSerX zei:Merci voor de reacties, toch even reageren
De intro stelt ook niets voor, dat is gewoon random gefoefel, daar moet je niets achter zoeken. Het design is er ook gekomen door gewoon wat te spelen in photoshop met een foto die ik gevonden had op het net. Ik had geen idee waar ik ging uitkomen, maar ik vind het resultaat wel leuk. Het is eens iets anders dan de 95% voorgekauwde standaard sites met een design uit een boekske. Het is niet omdat je de regels die er in de design opleidingen ingepompt worden niet volgt, je geen interessant design kan maken, of het resultaat goed of slecht is, is dan je eigen mening.
Ik heb ook geen opleiding als web designer gehad, dit kan een voor of een nadeel zijn.. je volgt niet de zogezegde designregels. Anders had ik zoiets als de de site van bvb Dresse.. knap, proper en functioneel design, maar ik vind em nogal standaard en voorgekauwd. Ik heb eens iets anders geprobeerd.. sommige mensen vinden het leuk, sommigen vinden het crap.. kwesite van mening..