Quilombo zei:
ziet er wel vrij deftig uit imo (omda ge zelf zegt dat er nog werk aan is iig ;p)
wel te kleurloos
witte achtergrond :naughty:
ip text vanonder :naughty:
en de rollovers als ge ergens op klikt bij works vin k maar ambetant (ah ge zei da ge u afvroeg of t goeie manier was om afbeeldigen te tonen.. imo niet dus)
en homepagina staat niks op, maar da wist ge wrs al wel
tot zover mijn onprofessionele mening
greets kratz`
Witte achtergrond is niet de bedoeling

Ik zet de flash gecentreerd en maak met dreamweaver wel een pagina aan met gelijkaardige achtergrond.
Maar heb tot daartoe nog niet de tijd gehad, wou eerst de flash-stuff al eerst inorde krijgen.
Ik ben niet creatief met kleuren, zou niet weten welke kleurencombinatie beter past :doh:
Ip text vanonder is omdat het free domain forwarding is van
www.no-ip.com (wou een korte url), voor de lange url zonder reclame:
http://home.versateladsl.be/123steventr .
De rollovers zal ik veranderen zoals bRahms mij het aanraadt.
Thx Quilombo
bRahms zei:
witte achtergrond :naughty:
Wat is er zo "nono" aan een witte achtergrond? In vele gevallen brengt een witte achtergrond rust in het geheel
Nu goed, ieder zijn mening natuurlijk, bij deze:
- Ik zou de projecten niet enkel vergroten wanneer je met je muis erover gaat, want wanneer je nu snel genoeg bent, kan je gewoon op een afbeelding klikken zonder dat ze vergroot wordt. Verander deze dus bij een onmouseover en onmouseclick.
- Voor de rest mag er ook wat extra uitleg komen als je op de afbeelding klikt/erover gaat. Je hebt nog voldoende plaats rechts om daar een beknopte uitleg over te geven + een link naar de website
- Activeer uw Vorige knop, want nu moet je telkens weer op work klikken vooraleer je naar een ander onderdeel kan gaan
- Er is inderdaad wel een robuust verschil tussen de witte achtergrond en het grijze dat je gebruikt in je animatievak. Een subtielere overgang maken: kleurverzwakking, fadein/out, ander kleurgebruik, ...
De mouseovers zal ik vervangen met een mouseclick, thx.
Ik zou niet weten waar en hoe ik extra uitleg zou weergeven over de projecten en ik had al moeite om uitleg te schrijven in de topbar.
De bezoeker zal toch wel het idee krijgen met welke programma's ik wel om kan en welke niet. Niet? De afbeeldingen vergroot ik nog wel, ze worden allemaal uit een map geladen door movieclip, dus heel simpel vervangen.
Had ze wel eerst op groter formaat, maar allemaal naar 1 size gecropt omdat ik eerst een plaats wou reserveren voor die afbeeldingen (boven thumbnails een kader maken waar de vergrootte afbeelding komt).
Een 'vorig' knop zal aangemaakt worden, homepage zal gefixt worden met dreamweaver, maar voor ander kleurgebruik kan jij me misschien helpen
Thx bRahms