Archief - PORTFOLIO: www.friendly-stranger.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drone

Legacy Member
Hallo,
Graag had ik wat feedback gehad over mijn portfolio, vooral wat jullie denken over de navigatie, layout en technische kant van mijn website. Maar alle andere constructieve opmerkingen zijn ook welkom.

hier heb ik ook iets gemaakt om naar familie en vrienden te sturen om te laten weten dat de site online is.

tot slot ook nog de link naar de site.

vriendelijke groeten

`SeriOUs

Legacy Member
Je navigatie kan duidelijker.
Ik heb er achter moeten zoeken, en dat gebeurt niet veel bij mij. :)

EDIT: wel mooie site. Hou van je stijl (zowel portfolio als reeds geleverd werk). Alhoewel er wel nog aan gewerkt kan worden. Maar aan wie niet.

koebeest

Legacy Member
Toen ik je flyer zag dacht ik WAW dit gaat een pareltje worden met mooie tempramentvolle kleuren. MAAR toen ik op je site kwam viel het echter tegen, geen enkel van de kleuren van de flyer komen terug in je site, het menu vond ik niet direct . Het is echter wel nice en clean maar toch na het zien van je flyer een tegenvaller

GenesisX

Legacy Member
Woow... Ik moet zeggen dat de flyer een klein beetje tegenviel en dan de website wel een pareltje is. Om ff tegendraads te doen :p

Inderdaad zoals al gezegd.. simpel maar toch nog grafisch heel leuk. :)

Drone

Legacy Member
`SeriOUs zei:
Je navigatie kan duidelijker.
Ik heb er achter moeten zoeken, en dat gebeurt niet veel bij mij. :)

EDIT: wel mooie site. Hou van je stijl (zowel portfolio als reeds geleverd werk). Alhoewel er wel nog aan gewerkt kan worden. Maar aan wie niet.

Ik heb de navigatie wat laten zakken en laten lijnen met de onderkant van de banner dan is de navigatie toch al iets duidelijker. For the record de meeste van mijn werken zijn niet door mij gelayout meestal bestond er al een site en heb ik hem aangepast of ik kreeg de layout van de klant zelf.

koebeest zei:
Toen ik je flyer zag dacht ik WAW dit gaat een pareltje worden met mooie tempramentvolle kleuren. MAAR toen ik op je site kwam viel het echter tegen, geen enkel van de kleuren van de flyer komen terug in je site, het menu vond ik niet direct . Het is echter wel nice en clean maar toch na het zien van je flyer een tegenvaller

ik kan de site zeker nog wat verbeteren qua design, maar ik wou hem ook niet te druk maken zoals de flyer omdat ik hem toch een tijdje ga gebruiken en het dan misschien vrij rap gaat vervelen.

Toch al aan iedereen bedankt voor de replies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan