tjolbi
Legacy Member
tjaHhihi tjolbi, misjien, maar ik ben dan ook een fanboy eih

disaster zaligen avatar

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjaHhihi tjolbi, misjien, maar ik ben dan ook een fanboy eih


tot 13 december ofzoget dacht ikGarmir zei:tot wanneer loopt dit? als het nog tot volgende week zondag of lange ris dan kan ik ook eentje makennu heb ik er niet vele tijd voor
![]()

spectrious zei:
ik welwall-o-flesh zei:sorry vindt het ni echt een wallpaper :ironic:
wall-o-flesh zei:sorry vindt het ni echt een wallpaper :ironic:
sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruiktspectrious zei:ik wel
sorry dat ik maar eens mijn mening geef é :ironic:
ik ben eerlijk, jullie kunnen beter, veel beter dan degene die ik al gezien heb.
En ik ben maar een amateurke, daar begin ik niet over.
*EDIT* Ben trouwens trots dat ge den uwen durft in te zenden.
F/-\nTa$Y zei:sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruikt
F/-\nTa$Y zei:sorry hoor, maar we zijn nu ook eenmaal 'amateurkes' en om eerlijk te zijn, ja ik vind je wallpapers goedgevonden en mooi enzo, maar dat is nu nog altijd geen reden om de anderen af te breken. We kunnen mss niet allemaal evengoed weg met photshop en 3d max en whatever jij allemaal gebruikt