Komaan, niemand? dat is dus niet gelukt, die kop zit nog vast..
soit, wat ik me afvraag, zijn er eventueel nederlandstalige grafittiforums (nee, geen van die marginale wannabe ***** forums waar een graffitti onderdeeltjen is

) waar je terecht kan met meer specifieke vragen ook ivm spuitbussen & al dat soort zaken?
Trouwens, kan dat zijn door den ouderdom ofzo, mijn broer was zo dom om een tweetal jaar geleden de spuitbussen elk ne keer te gebruiken en dan te laten staan, resultaat: enkel 1 kop van die spuitbussen werkt nog, de rest zit allemaal verstop & al, zou dat terug gaan met nieuwe spuitkoppen?