Marcooo
Legacy Member
Kben samen met mijn achterneef bezig aan een browser game.
Ik had iets uitgetekend op papier waarvan ik dacht dat mooi was, en ik hebt het uitgewerkt: http://www.fastwebdev.be/projecten/browser.png
Ik moet enkel de header nog opvullen, daar ben ik nog mee bezig.
Opbouwende kritiek en tips zijn meer dan welkom!
Ik had iets uitgetekend op papier waarvan ik dacht dat mooi was, en ik hebt het uitgewerkt: http://www.fastwebdev.be/projecten/browser.png
Ik moet enkel de header nog opvullen, daar ben ik nog mee bezig.
Opbouwende kritiek en tips zijn meer dan welkom!

?
Er zijn altijd mensen die het wel en niet goed gaan vinden. Ik lig er al langer niet meer wakker van. Merci voor de comments, alleen tot nu toch niet echt iets dat geholpen heeft.