6sic6
Legacy Member
Quilombo zei:ik vind dat lettertype ook lelijk :|
en de inhoud zelf is nogal saai en kleurloos (mss nog een achtergrondkleurtje, ander kleuren voor titels etc... ?)
en aangezien je niet veel content hebt zou ik nog verkleinen hoor, bv. bij historiek.. het is niet echt aangenaam om zo helemaal van links naar rechts te lezen: je hebt ook geen boeken die even breed zijn als je scherm he..
bij de andere dingen is je scherm gewoon voor meer dan de helft leeg, dan kan je beter (imo) je site wat verkleinen en die centreren (of links uitlijnen whatever)
edit: looooooooooooooooool, bijna alles wat ik zei is al aangepast![]()
nu nog wa meer kleur
en mss wat meer letterspacing in uw menu (zo'n lettertypes waar je alleen de rand van ziet zijn zo niet supergoed leesbaar)
hm ik zou precies toch nog die dingen links (zijn dat verfpotten) wegdoen uit je header, het steekt nogal af tegen de rest, en ik denk wel dat het een pak mooier zal zijn zonder.. je ziet zelf maar
hehe, cava
inhoud aanpassingen (css e.d.) is voor later. Nu wil ik eerst een propere layout hebben.Die verfpotten, tja, ze willen die er eigelijk wel op dus ik moet ze wel laten staan. Heb al op verschillende manieren geprobeert om ze te integrere ma twil maar nie lukke. En ik vrees dat, zonder mss alles een beetje leeg wordt ... niet ? Dus font is goed nu ? (van laatste update dus he
)Kennis van me, zei me van borders rond de hele site te zetten, maar niet in zwart, zou dit wat worden ... wie weet

) wegdoen uit je header, het steekt nogal af tegen de rest, en ik denk wel dat het een pak mooier zal zijn zonder.. je ziet zelf maar
