Archief - PREVIEW: Filepatches

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MajorWintersEC

Legacy Member
Wij zijn 2 studenten en we hebben een site gemaakt.
Gelieve objectieve commentaar te geven THX
Jullie inbreng kan er voor zorgen dat er grote goede veranderingen doorgevoerd worden.
Wij accepteren alle Feedback alvast bedankt

Link: www.filepatches.com

(het lijkt miss alsof de site al is gelaunched maar dit is niet het geval de meeste van de bezoekers zijn mensen die de site gwn aan het controleren zijn)

Zelete

Legacy Member
Wat kunnen we zeggen, het is met PHPNuke gemaakt...

Trouwens, voor de mensen die op 1024 x 768 (zoals ik met 4 PC's thuis) werken is die horizontale scrollbar echt wel irritant. De middenste kolom wordt toch maar met een serieus klein lettertype gebruikt dat het (soms staan er 1 of 2 lijntjes per newspost) beter is dat je deze smaller maakt.

tHeBlUeHuLk

Legacy Member
jup, het zou tof zijn als er wat gerichte kritiek kwam, dan weten we waar we nog aan moeten sleutelen :)

MajorWintersEC

Legacy Member
Het is inderdaad in phpnuke gemaakt maar wij sleutelen zelf wel aan de code om de site te optimaliseren.

Quilombo

Legacy Member
die resolutie suckt idd, de meesten zitten bij mijn weten toch op 1024*768
en die poll :eek: vijf opties waarvan drie terrific/cool/the best one... tja..

ziet er nogal saai en standaard uit

L0|2|23

Legacy Member
Geeft niet echt een gevoel van samenhorigheid. Ook moet je *twee* maal klikken voordat je te weten komt waar die site nu eigenlijk voor dient (FAQ > FilePatches FAQ). Het zou beter zijn om onmiddellijk het doel van de site weer te geven (op de hoofdpagina dus).

EDIT

Ik heb een paar newsposts gelezen en ik stond versteld van hoe slecht het taalgebruik was. Als je die taal nog niet helemaal beheerst kan je imo beter gewoon Nederlands gebruiken.

EDIT2

Het kan wel iets worden, het is niet omdat ik destructieve commentaar zit te strooien dat ik jullie idee ook slecht vind.

MajorWintersEC

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Geeft niet echt een gevoel van samenhorigheid. Ook moet je *twee* maal klikken voordat je te weten komt waar die site nu eigenlijk voor dient (FAQ > FilePatches FAQ). Het zou beter zijn om onmiddellijk het doel van de site weer te geven (op de hoofdpagina dus).

EDIT

Ik heb een paar newsposts gelezen en ik stond versteld van hoe slecht het taalgebruik was. Als je die taal nog niet helemaal beheerst kan je imo beter gewoon Nederlands gebruiken.

EDIT2

Het kan wel iets worden, het is niet omdat ik destructieve commentaar zit te strooien dat ik jullie idee ook slecht vind.


Bedankt voor de comments we zullen er rekening mee houden.

EDIT: Het ziet ernaar uit dat we wat server problemen hebben. We doen er alles aan om de site zo snel mogelijk terug online te zetten!

tHeBlUeHuLk

Legacy Member
dat van die taal zit ik ook in mijn maag
we zijn er nog ni volledig uit :)

waarom wij denken dat het iets kan worden, is omdat we een goede hosting hebben, veel files en patches kunnen hosten, en er zeer gemotiveerd achter zitten.
Het probleem is dat we er nog ni veel ervaring mee hebben :)
dus alles wat slecht is, gooi het maar in de groep...

Zelete

Legacy Member
Zoals ik al zei pas de resolutie een keer aan :)

De header vind ik ook wat minder, misschien daar eens een nieuw ontwerpje voor maken.

tHeBlUeHuLk

Legacy Member
hm, we willen optimizen voor 1024, want das idd de meest gebruikte
ma 1024 optimizen voor IE = in firefox ziet het er afschuwelijk uit
1024 optimizen voor FF = in IE ziet het er afschuwelijk uit

voor welke keuze zouden we opteren?

MajorWintersEC

Legacy Member
The one and only America's Army MAGS Magazine!

We just added the MAGS magazine to our download database!

MAGS is the first online magazine for America's Army Special Forces that has been released so far.
It is dedicated to the America's Army community. Covering everything from TWL matches, to aaotracker topboards and more.

MAGS was published and released by The Foxhole on 21 Jan 2006, writers of the well known tactical guides for America's Army.

Head over to our download section and get your copy today!


=> Is dit beter?

Rvl

Legacy Member
:offtopic:
waarom wij denken dat het iets kan worden, is omdat we een goede hosting hebben ...
en dan lees je dit
Het ziet ernaar uit dat we wat server problemen hebben.
;) nice
Voor u teksten te laten controleren moet ge trouwens naar het translation subforum gaan en niet bij site check

orez

Legacy Member
mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen wat hier ZELF aan gedaan is?

(een beetje aan de code sleutelen, en content plaatsen telt niet in dit geval, dus buiten dit ...)

L0|2|23

Legacy Member
orez zei:
mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen wat hier ZELF aan gedaan is?

(een beetje aan de code sleutelen, en content plaatsen telt niet in dit geval, dus buiten dit ...)

Wat is er juist vriendelijk aan die vraag?

MajorWintersEC

Legacy Member
Bedankt voor alle comments we zijn momenteel bezig met vele zaken aan te passen

Nogmaals bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan