Ramm
Legacy Member
Momenteel ben ik bezig met een nieuw kleedje te ontwerpen voor de website van Judoclub Tielt. Bedoeling is om een cleane site zonder teveel franjes af te leveren (niet omdat ik zo pro-minimalistisch ben, maar gewoon omdat ik niet genoeg ingewijd ben met photoshop). Bon, het is maar een preview dus er ontbreekt nog een aantal dingen (zoals een logo linksboven). Toch zou ik nu al graag wat van jullie feedback hebben zodat ik niet op het einde moet constateren dat ik compleet de mist ben ingegaan.
Ohja, het is bovendien de eerste keer dat ik een site in elkaar probeer te steken met DIV's, dus als ik het ergens verkeerd doe, gelieve mij er dan nu op te wijzen
Laat de kritieken maar komen ...
http://users.telenet.be/jctielt/_preview
Ohja, het is bovendien de eerste keer dat ik een site in elkaar probeer te steken met DIV's, dus als ik het ergens verkeerd doe, gelieve mij er dan nu op te wijzen
Laat de kritieken maar komen ...
http://users.telenet.be/jctielt/_preview
. Anywayz voor de rest is het wel een strak design, wa ik eigenlijk nie zo slecht vind voor een club. Greetz!