Archief - PREVIEW: NoRoses

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snot

Legacy Member
Nog niet helemaal af,
ik wil maar alleen weten wat de algemene indruk is.
Opgelet; boring to some people
http://noroses.atspace.com/

Bedankt

Ps blijkbaar een foutje, als ik bovenaan <ul vervang door <html krijg ik een ruimte tussen de foto en de navigatiebalk...help!!!

Tyfius

Legacy Member
De link naar de gentoo site werkt niet. Kom je op je hosting firma uit I guess.

Die ruimte is normaal. <ul is ook geen geldig attribuut op die plaats.
Je moet in je css eens de margin en padding op 0 zetten voor het html attribuut.

snot

Legacy Member
Tyfius zei:
De link naar de gentoo site werkt niet. Kom je op je hosting firma uit I guess.

Die ruimte is normaal. <ul is ook geen geldig attribuut op die plaats.
Je moet in je css eens de margin en padding op 0 zetten voor het html attribuut.
ok bedankt, ga ik proberen.
Waar dat die ul van komt??? 'k weet niet hoe ik dat gelapt heb.

Brock zei:
de tekst gaat van links naar rechts als je over de knoppen gaat
met welke browser heb je dat want ik heb hier firefox (winxp en linux) en explorer en daarbij is het normaal?
edit; ah bij het klikken verschuift hij inderdaad, bedankt ik ga dat nakijken.

Gamefactor

Legacy Member
Mooi design voor een begin. Maar ik zou die overgangen tussen nieuwe pagina's weglaten en gewoon laten gebeuren. Ook andere kleuren kiezen want ik vind da het zo niet goed bij elkaar past...

snot

Legacy Member
Gamefactor zei:
Mooi design voor een begin. Maar ik zou die overgangen tussen nieuwe pagina's weglaten en gewoon laten gebeuren. Ook andere kleuren kiezen want ik vind da het zo niet goed bij elkaar past...
over welke kleuren heb je het?
goud en bruin/rood?

orez

Legacy Member
- Uw header is VEEL te druk, teveel photoshop effectjes op elkaar.
- Het kader die rond u links komt zou ik laten vallen.
- Uw linkkleur contrasteert veel te weinig met de kleur van uw menubar.
- Laat die schuine 3D Look probeer-achtige streep rechtsboven en linksonder in u kader vallen, en gebruik een simpele solid color omranding. Zal mooier ogen.
- Uw knoppen bij links passen helemaal niet in het geheel, + ze hebben verschillende groottes, wat helemaal niet mooi oogt.
- Probeer uw achtergrond iets minder opvallend te maken, het is nog wat te fel
- Probeer ook nog wat aan u typography te doen. Met uw headings en structuur valt nog veel meer te doen.

M.A.W. er is nog wat werk aan de winkel ;)

snot

Legacy Member
ok dit ruikt naar extreme makeover
:)
veel van wat je zegt spookte al door mijn hoofd,
daarom dat ik hier natuurlijk advies kom vragen,
bedankt
nu de Heer nog om tijd vragen.

Incinnerator

Legacy Member
Ga eens meer naar de les Engels want er staan behoorlijk wat foutjes in
en gebruik hoofdletters in begin van de zin.


vb:

roselover --> rose lover
i --> I

etc

Greetz

snot

Legacy Member
kom kom is dat alles dat je vind?
Vriendin uit Canada heeft ze nagekeken,
blijkbaar is haar engels niet zo goed...
Neen ze is niet franstalig. ;-)

xml

Legacy Member
Zorg er voor dat de foto's op een goede manier vergroot/verkleind worden weergeven. Neem bvb deze foto:

http://noroses.atspace.com/pics/belle_sans_flatterie.jpg

Bekijk je hem zo, dan zie je dat het inderdaad een mooie bloem is. In de tumbnail is het precies alsof ze eigenlijk al verwelkt of platgetrapt is. Bij andere is het effect identiek..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan