Ik ben geen expert op dit gebied maar ik ga mij toch aan een paar opmerkingen wagen:
- titel van de introductiepagina "naamloos-1" ???
- intropagina is te wit, mag wat meer opgevuld, op zen minst een andere achtergrondkleur
- de tekst in het logo op intropagina is een beetje gehakkeld
- je mag al gerust websites maken op 1024 * 768
- algemeen lettertype is niet mooi
- top van de pagina is ook niet zo mooi afgewerkt
- als ik op 1024*768 al moet scrollen om een kleine tekst volledig te zien, gaat sit op 800*600 zeker niet aangenaam zijn