Archief - PREVIEW: Yoni-Web

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tyfius

Legacy Member
Persoonlijk ben ik niet zo te vinden voor het kleine menu aan de rechterkant, mag volgens mij iets groter en iets duidelijker.

Vanboven heb je ook de ganse url van de pagina staan, met de page generated i x seconds tekst.
Ik zou die vervangen door gewone breadcrumbs (portfolio | 2d ipv iets ala yoniweb.be/portfolio/2d.htm)

SyRuS.be

Legacy Member
Ja is mischien wel beter dat van portfolio | 2d ipv generated enz...

Menu is tekst dus kan ik in princiepe een corpsje groter zetten..

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Missch gade da wegdoen ma toch.
Die page generated? Op wa slaagt da? Is een gewone html pagina. Wa is er daar aan te generaten. Fake imo!

SyRuS.be

Legacy Member
lol da's idd voorlopg enkel text maar daar zijn scripts voor... Is idd html, maar het weergeven van de pagina neemt tijd in beslag (afbeeldingen laden)

Een grote laadtijd = grote afbeeldingen = slecht
Kleine laadtijd = :niceone:

Voor de Frontpage gebruikers (yug i know) kun je dat trouwens testen bij verschillende connecties hoe snel je pagina gegenereerd word.

Dus op een lay-out enkel te zeggen: page generated is fake? :sop: En mn lay-out?

zabulus

Legacy Member
Vond het navigatie menu niet direct...

Voor de rest zijn het wel luchtige kleurtjes :)

Tombo

Legacy Member
Ik zou die links links plaatsen (:p voor woordkeuze, en ook in zo'n groen frame. Eventueel zelfs met afbeeldingen: zoiets zoals die voorbeeldsite: elke sectie een andere image... En die latest iets lager dan zetten...

Wel mooitje!

Bigbuddha

Legacy Member
Kleuren vallen wel mee, al zou er nog net iets meer contrast mogen.

Het enigste wat me echt stoort zijn de fonts. Je gebruikt er met schreef en zonderschreef door elkaar. Het menu is daardoor niet echt geslaagd. En de "YW be" vind ik zeker niet goed. Ook op de splash is dat niet goed. Waarom niet een logotje bekenken? Staat veel mooier dan gewoon "YW be".

SyRuS.be

Legacy Member
Bigbuddha zei:
Kleuren vallen wel mee, al zou er nog net iets meer contrast mogen.

Het enigste wat me echt stoort zijn de fonts. Je gebruikt er met schreef en zonderschreef door elkaar. Het menu is daardoor niet echt geslaagd. En de "YW be" vind ik zeker niet goed. Ook op de splash is dat niet goed. Waarom niet een logotje bekenken? Staat veel mooier dan gewoon "YW be".


ja ik gebruik ze bewust samen... Zijn genoeg typografische sites die ze samen gebruiken

EDIT:
update:
http://img507.imageshack.us/img507/4422/yoniweb2copy8vn.jpg

Bigbuddha

Legacy Member
SyRuS.be zei:
ja ik gebruik ze bewust samen... Zijn genoeg typografische sites die ze samen gebruiken

'k Zeg niet dat het niet kan. Maar het moet goed/juist gedaan worden. Bij jouw ontwerp zit de look'n feel gewoon niet goed en dat komt IMHO door het fontgebruik.

SyRuS.be

Legacy Member
dus jij zou de zooi allemaal schreefloos zetten, wordt wat :sleep: :sop: dan vind ik...

Disa

Legacy Member
Ik vind het menu al een verbetering tov. het eerste ontwerp, maar die '« »' verminderen de waarde van het design (in mijn ogen dan). Het is een beetje afgezaagd om het cru te stellen ^^

- Disa

Bigbuddha

Legacy Member
SyRuS.be zei:
dus jij zou de zooi allemaal schreefloos zetten, wordt wat :sleep: :sop: dan vind ik...

En dat zeg ik waar??

Ik bedoel dat het wel kan, maar dan moet je het op een goeie manier doen.

Laat de menu nog voor wat het is, maar persoonlijk vind ik het "YW be" het geheel van de site niet ten goede komen. Ik zou daar iets anders voor zoeken. Iets meer in de lijn van je algemeen ontwerp.

Maar ja, ieder zijn gedacht zeker. :D

Typhon`

Legacy Member
Ik vind het eerlijk gezegd maar magertjes:
- Grijs maakt de site depri, zeker grijs met deze helderheid. Gebruik een iets lichtere grijskleur ofwel verminder het gebruik.
- Bol met tandjes is de laatste tijd zo de trend van 2005, spijtig genoeg zitten we ver in 2006: plaats iets origineler misschien? :p
- Typografisch vind ik het niet mooi ogend, hierbij bedoel ik eerder de combinatie van anti alias - alias en al dan niet hoofdlettergebruik door elkaar.
- het lintjesgebruik (dat rood en groen) mist iets, witte omranding is niet echt mijn smaak.

EclipX

Legacy Member
Die link linksvanboven wegdoen,is nogmaal raar, de links rechts (lol :p) veranderen van font, en dat is ok
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan