SyRuS.be
Legacy Member
Graag zou ik jullie mening weten over volgende lay-out voor ik hem verder afwerk. Sorry dat het imageshack is maar ik kan op school niet op ln ftp.
http://img518.imageshack.us/img518/4218/yoniweb7te.jpg
met deze splash terwijl ik er aan zou werken:
http://img517.imageshack.us/img517/5416/splash1yn.jpg
Geef je mening
http://img518.imageshack.us/img518/4218/yoniweb7te.jpg
met deze splash terwijl ik er aan zou werken:
http://img517.imageshack.us/img517/5416/splash1yn.jpg
Geef je mening

En mn lay-out?