Ik wil niet mierenneuken, maar als je dit niet via een RSS feed doet(en de site er dus voor gemaakt is), dan zal je wel toestemming moeten vragen aan de site of je dit mag. Anders ben je in principe bandbreedte aan't stelen en dat is niet zo netjes.
Op zich is zo 1 screensaver niet echt een probleem voor zo'n site, maar stel dat hij bekend wordt en veel mensen hem gebruiken, dan kan dit enorm veel traffic genereren voor zo'n site en traffic is immers niet gratis voor de website-beheerder.
Daar komt nog eens bij dat als je een bug hebt, je zo'n hele site kan platleggen met een soort van onbedoelde bandbreedte-leegtrek-actie
Maar ik bedoel het niet negatief ofzo! 't Is meer een soort van waarschuwing
