Archief - [PROG]-[C]-prog om grams en ouderdom te berekenen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jormungand

Legacy Member
Jij snapt het wel ja, maar de ANDEREN niet. Jij zegt enkel waar er iets mis is, maar niet waarom. In plaats van onmiddelijk iemand zijn neus af te bijten als hij gewoon anderen wil helpen en UW opmerking probeert te verduidelijken, leg je het beter ook eens uit. Dat help iemand veel meer vooruit dan gewoon zeggen "Die regel is fout het moet zo zijn.". Dan weet die persoon nog steeds niet WAAROM het fout is.

killgore

Legacy Member
Jormungand zei:
Jij snapt het wel ja, maar de ANDEREN niet. Jij zegt enkel waar er iets mis is, maar niet waarom. In plaats van onmiddelijk iemand zijn neus af te bijten als hij gewoon anderen wil helpen en UW opmerking probeert te verduidelijken, leg je het beter ook eens uit. Dat help iemand veel meer vooruit dan gewoon zeggen "Die regel is fout het moet zo zijn.". Dan weet die persoon nog steeds niet WAAROM het fout is.
srry dak zo kortaf was, ma kvinnet gewoon belachelijk dat deze thread blijft opgehaald worden :(.

Jormungand

Legacy Member
Krueger zei:
Moet je me toch wel eens weten te zeggen waar je dat hebt uit kunnen afleiden. Kheb deze thread nog eens vlug overlezen, en ik kan dat persoonlijk nergens uit afleiden. (voor de rest is het wel een thread vol van misverstanden, maar kom :) )

Als het uw enorme ego's hier allemaal al schade toebrengt als er iemand het waarom van de zaak probeert uit te leggen, dan hoeft het niet meer voor mij zenne. Wat is dat hier voor een forum vol arrogantie, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Leg het dan zelf eens DEFTIG uit, dan hoeft ge daarna niemand meer aan te vallen als die het wel doet.

Krueger

Legacy Member
Jormungand zei:
Als het uw enorme ego's hier allemaal al schade toebrengt als er iemand het waarom van de zaak probeert uit te leggen, dan hoeft het niet meer voor mij zenne. Wat is dat hier voor een forum vol arrogantie, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Leg het dan zelf eens DEFTIG uit, dan hoeft ge daarna niemand meer aan te vallen als die het wel doet.
Ochere, ge moet niet zo lichtgeraakt zijn. Het is gewoon absurd dat deze thread al 22 posts telt, omdat er iemand zijn aanhalingstekens verkeerd zet (en dat dit al 10 keer gezegd was ook). Maar ergens heb je wel gelijk, uiteindelijk wou je alleen maar helpen.

killgore

Legacy Member
Jormungand zei:
Als het uw enorme ego's hier allemaal al schade toebrengt als er iemand het waarom van de zaak probeert uit te leggen, dan hoeft het niet meer voor mij zenne. Wat is dat hier voor een forum vol arrogantie, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Leg het dan zelf eens DEFTIG uit, dan hoeft ge daarna niemand meer aan te vallen als die het wel doet.
ola, ik heb men excuses aangebode e, moete gij ons nie vo dikkenekskes komen uitschelden <_<.

Hourences

Legacy Member
Hou het allemaal is rustig, 3de wereldoorlog voor een lijn code is nu ook weer niet nodig :)
Gewoon wat misverstande en ander manier van werken/uitleggen

Krueger

Legacy Member
Hourences zei:
Hou het allemaal is rustig, 3de wereldoorlog voor een lijn code is nu ook weer niet nodig :)
Gewoon wat misverstande en ander manier van werken/uitleggen
Jamaar, dat begint met een misverstand, en eindigt met een vliegdekschip (of zoiets)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan