Bavo aka Joske
Legacy Member
Een oude discussie weer eens oprakelen. Nuttig, zinnig? Vaak niet, soms wel
Hier wil ik vooral de meningen horen van beide kampen, want ik hoor meestal slechts één klok luiden en dat is vanuit mijn eigen Java-kamp.
Verdedig uw favoriete platform dus! Of indien je beide kent, nog beter, vergelijk ze eens.
Ben je aan het studeren en opteer je voor één van beide platformen in je verdere carriere, laat gerust weten. Werk je ermee, laat weten. Bovenal, blijf vriendelijk en ruimdenkend.
Hier wil ik vooral de meningen horen van beide kampen, want ik hoor meestal slechts één klok luiden en dat is vanuit mijn eigen Java-kamp.Verdedig uw favoriete platform dus! Of indien je beide kent, nog beter, vergelijk ze eens.
Ben je aan het studeren en opteer je voor één van beide platformen in je verdere carriere, laat gerust weten. Werk je ermee, laat weten. Bovenal, blijf vriendelijk en ruimdenkend.

) ach ja, we zullen wel zien waar we op uitkomen.
boy 