schop aars
Legacy Member
als ik op file klik of (alft+f druk)dan komt mijn menu tevoorschijn maar het probleem is dat het achter mijn afbeeldingen staat.
als je echter met uw muis op het menu gaat staan dan word het zichtbaar.
source files:
http://users.pandora.be/cautie/SimonSays.rar
kan ik er niet voor zorgen dat mijn menu direct zichtbaar is.
btw ik ben er me van bewust dat het nog niks doet want ik moet er de game code nog insteken.
als je echter met uw muis op het menu gaat staan dan word het zichtbaar.
source files:
http://users.pandora.be/cautie/SimonSays.rar
kan ik er niet voor zorgen dat mijn menu direct zichtbaar is.
btw ik ben er me van bewust dat het nog niks doet want ik moet er de game code nog insteken.
).
